A cavità orale hè un microecosistema cumplessu cù più di 23 000 spezie di bacteria chì a colonizzanu.In certe situazioni, sti battìri ponu causà direttamente e malatie orali è ancu impactu a salute generale. Tuttavia, l'usu di l'antibiotici presenta diversi prublemi, cumprese a degradazione rapida di a droga, a liberazione è u sviluppu di a resistenza à l'antibiotici. Nta l'ultimi anni, l'enfasi di a ricerca hè stata spostata versu u sviluppu di materiali compositi cù eccellenti proprietà antimicrobiche chì utilizanu nanomateriali. Attualmente, i materiali antibacteriali basati in ioni nanosilver è i materiali antibacteriali basati in graphene sò cumunimenti usati in u mercatu.In questu articulu, presenteremu u mecanismu antibacterial di graphene è l'applicazione in l'industria di i spazzole di denti.
U grafene hè un nanomateriale di carbonu bidimensionale cumpostu di atomi di carbonu disposti in un reticulu esagonale cù orbitali sp2 hibridizzati.I so derivati includenu u grafene (G), l'ossidu di grafene (GO) è l'ossidu di grafene ridutta (rGO). Iddi pussede strutture chimiche superficia tridimensionale unica è strutture fisiche affilati. A ricerca hà dimustratu e proprietà antibacteriale eccezziunale è a biocompatibilità di graphene è di i so derivati. Inoltre, servenu cum'è trasportatori ideali per l'agenti antimicrobici, facendu assai promettenti per diverse applicazioni in i campi antimicrobici orali.
I vantaghji dimateriale antibatterico grafene
- Sicurezza è Amicizia Ambientale, Non-tossicu: L'usu prolongatu di nanoargentu pò suscitarà prublemi di sicurezza per viaaccumulazione potenziale è migrazione. L'alta concentrazione d'argentu pò esse assai dannusu per l'omu è i mammiferi, postu chì pò entre in mitocondria, embrioni, fegatu, sistemi circulatori è altre parti di u corpu per via di a respirazione. I studii anu indicatu chì e particelle di nano-argentu mostranu una toxicità più forte in paragunà à l'altri nanoparticuli di metalli cum'è l'aluminiu è l'oru. In u risultatu, l'Unione Europea mantene una postura prudente in quantu à l'applicazione di materiali antimicrobici nanoargentu.Invece, i materiali antimicrobici basati in graphene utilizanu parechji meccanismi di sterilizazione fisica sinergica, cum'è "nano-coltelli". Puderanu distrughjenu cumpletamente è impediscenu a crescita bacterianasenza alcuna toxicità chimica. Questi materiali si integranu perfettamente cù materiali polimeri, per assicurànisun distaccu materiale o migrazione. A sicurità è a stabilità di i materiali basati in graphene sò bè garantiti. Per esempiu, in l'applicazioni pratiche di produttu, i filmi / sacchetti di conservazione di l'alimenti in PE (polietilene) basati in grafene anu ottenutu certificazione per a conformità di l'alimentariu secondu u Regolamentu (UE) 2020/1245 in l'Unione Europea.
- Stabilità à longu andà: I materiali basati in grafene dimustranu stabilità è durabilità superiore, furnisceun effettu antimicrobicu longu per più di 10 anni. Questu assicura chì e so proprietà antimicrobiche restanu efficaci per periodi estesi di usu, facendu adattati per applicazioni à longu andà in i prudutti di igiene orale.
- Biocompatibilità è Sicurezza:U grafene, cum'è un materiale bidimensionale basatu in carbonu, mostra una eccellente biocompatibilità è sicurezza. Hè cumpatibile cù una varietà di materiali basati in resina è pò esse usatu in modu sicuru in i prudutti di cura orale senza pruvucà effetti avversi nantu à i tessuti orali o a salute generale.
- Attività à spettru largu:I materiali basati in grafene mostranu attività antimicrobiana à spettru largu,capace di indirizzà una larga gamma di batteri, cumprese i ceppi Gram-positivi è Gram-negativi. Hanu dimustratutassi antibacterial di 99,9%contre Escherichia coli, Staphylococcus aureus et Candida albicans. Questu li rende versatili è applicabili in diverse cundizioni di salute orale.
U mecanismu antibacterial di graphene hè cusì:
U mecanismu antibacterial di u grafenehè statu assai studiatu da una squadra di cullaburazione internaziunale. Cumpresi i circadori di l'Academia Cinese di Scienze, IBM Watson Research Center, è Columbia University. Anu fattu un prugressu significativu in u studiu di i meccanismi molecolari di l'interazzione trà u grafene è e membrane di e cellule batteriche. Articuli recenti nantu à questu tema sò stati publicati in a rivista "Nature Nanotechnology".
Sicondu a ricerca di a squadra, u grafene hà a capacità di disturbà e membrane di e cellule batteriche, purtendu à a fuga di sustanzi intracellulari è a morte bacteriana. Questa scuperta suggerisce chì u grafene puderia esse un "antibioticu" fisicu micca resistente. U studiu revela ancu chì u grafene ùn solu si inserisce in e membrane di e cellule batteriche, causendu tagli, ma ancu estrae e molécule di fosfolipidi direttamente da a membrana, disturbendu cusì a struttura di a membrana è uccidendu i batteri. L'esperimenti di microscopia elettronica anu furnitu evidenza diretta di vaste strutture vuote in e membrane di e cellule batteriche dopu l'interazzione cù u grafene oxidatu, sustenendu i calculi teorichi. Stu fenomenu di l'estrazione di molecule di lipidi è a disrupzione di a membrana offre un novu mecanismu moleculare per capiscenu a citotossicità è l'attività antibatterica di i nanomateriali. Facilità ancu più ricerche nantu à l'effetti biologichi di i nanomateriali di grafene è e so applicazioni in biomedicina.
L'applicazione antibatterica di grafene in l'industria di spazzole di denti:
A causa di i vantaghji sopra di i materiali compositi di graphene, u mecanismu antibacterial di graphene è l'applicazione anu attiratu un grande interessu da i circadori è i prufessiunali in l'industrii rilativi.
Spazzole da denti antibatteriche in grafene, introduttu daU gruppu MARBON, aduprate setole apposta fatte da materiali nanocompositi di grafene. Cusì pò inibisce in modu efficace a crescita è a ripruduzzione di bacteria, riducendu cusì u risicu di malatie orali.
E setole sò morbide ma resistenti, chì permettenu una pulizia delicata di i denti è di e gengive mentre prutegge l'esmalte è a salute di e gengive. U spazzole di denti hà ancu un disignu di manicu ergonomicu chì furnisce una presa cunfortu è un usu còmuda.
Cridemu fermamente chì stu spazzole di denti antibacterial offre una sperienza di cura orale eccezziunale. Pò eliminà efficacemente a placca dentale è i detriti alimentari. Inoltre, furnisce una prutezzione antibatterica di longa durata, assicurendu chì a vostra cavità orale resta fresca è sana.
Cunclusioni:
I spazzole di denti antibacteriale di grafene rapprisentanu l'ultimu avanzu in l'applicazione di materiali di grafene in u campu antibacterial. Cù u so vastu potenziale, i spazzole di denti antibacteriali di grafene sò pronti à rivoluzionari l'assistenza orale, furnisce l'individui cù una sperienza di cura orale più sana è più còmoda. Cume a ricerca di materiale di grafene avanza, i spazzole di denti antibacteriale di grafene ghjucanu un rolu sempre più significativu in a prumuzione di a salute orale è u benessere.
Tempu di post: May-02-2024